Oda – grožio šaltinis

0
677

Sveika, švelni ir spindinti oda kiekvienos moters trokštamas tikslas. Veiksnys, kuris labiausiai įtakoja mūsų odos būklę, tai gyvenimo būdas. Pradėkime sveikiau maitintis, gerti daugiau vandens, sportuoti, sumažinkime alkoholio bei kavos kiekius. Atrodo ganėtinai sudėtinga tai padaryti iš karto? Niekas to ir nereikalauja. Pakeisdami vos keletą įpročių, galime pamažu pagerinti odos būklę.

Tinkama mityba, tai pirmas ir vienas iš svarbiausių faktorių, padedantis jūsų odai atrodyti sveikai.  Kasdien valgykite daržoves bei vaisius. Ieškokite produktų, kuriuose yra „ACE“ vitaminai. Trūkstant vitamino A sausėja ir šerpėtoja oda. Valgykite morkas, pomidorus, špinatus, melionus, kad padėtumėte odos ląstelėms greičiau atsinaujinti. Vitaminas C dalyvauja beveik visose organizmo gyvybinėse funkcijose. Tai svarbus elementas, palaikantis odos struktūrą, spalvą bei elastingumą. Valgykite papriką, pipirus, pomidorus, juoduosius serbentus, braškes ar citrusinius vaisius. Vitaminas E veikia kaip antioksidantas, apsaugo odą nuo senėjimo proceso. Augaliniai aliejai, kukurūzai, riešutai bei pieno produktai padės palaikyti vitamino E kiekį organizme. Vanduo sudaro net 80% mūsų organizmo, todėl per dieną turime išgerti bent 8 stiklines vandens. Gerdami espresso, nepamirškite vėliau atsigaivinti stikline vandens, kadangi kofeinas skatina skysčių pasišalinimą iš organizmo.

Sportas – antrasis faktorius, kurio svarba odai yra ne ką menkesnė nei sveika mityba. Kasdien skirdami vos 20-30 minučių aktyviai mankštai pagerinsite ne tik odos būklę, bet ir savijautą. Sportuodami stipriname imuninę sistemą, mažiname stresą, kraujo spaudimą, atsiranda daugiau energijos bei pagerėja nuotaika. Tai ne tik padeda išlaikyti jaunatvišką odą, bet ir gerina jūsų sveikatą. Ne mažiau svarbus dalykas yra miegas, dar kitaip vadinamas „grožio miegu“. Tai laikas, kai kūno ląstelės turi progą atsikurti.

Deja didžiausias odos priešas yra saulė. Tai sukelia priešlaikinį senėjimą, atsiranda raukšlės, oda tampa mažiau elastinga. Naudokite priemones su SPF, kurios padės apsaugoti odą nuo kenksmingų saulės spindulių. Netgi žiemą saulė gali pakenkti odai, todėl saugokite ją ir šaltuoju sezonu. Ne mažiau odai kenksmingas yra rūkymas. Jis taip pat sukelia priešlaikinį odos senėjimą. Kraujagyslės ima siaurėti, dėl to oda yra mažiau aprūpinama deguonimi ir pradeda vysti bei pilkėti. Taip pat odai problemų gali sukelti besaikis alkoholio vartojimas. Dėl to oda greičiau sensta, raukšlėjasi ar įgauna gelsvą atspalvį. Nepamirškime dar vieno faktoriaus – streso. Ne paslaptis, kad beprotiškas tempas sukelia neigiamas organizmo reakcijas. Stresas dažnai tampa odos problemų priežastimi. Oda lengviau sudrėksta arba išsausėja, ima riebaluotis. Todėl atraskite būdų, kurie jums padėtų nusiraminti, ar bent trumpam pamiršti iškilusias problemas.

Mus supanti aplinka kryptingai traukia prie odai bei sveikatai kenksmingų dalykų. Negalime išsižadėti  greitojo maisto užkandinių, gazuotų gėrimų, mėgstame pasilepinti saulės voniomis ar alkoholiniu kokteiliu. Tai nėra blogai, jei darome tai su saiku. Juk svarbiausia gera savijauta. Todėl daugiau šypsokimės, būkime pozityvūs ir retkarčiais pasilepinkime trumpomis atostogomis. Galiu pažadėti, jog oda jums tikrai liks dėkinga.

Rainwood Productions

Rainwood Productions Orange

Rainwood Productions BrownNuotraukos by Rainwood Productions

 

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here